Selecteer een pagina

Voorwaarden Liftverhuur

  1. Het plaatsen van de ladderlift tegen oude, slechte staat, glazen of niet stevige balkons/gevels of dakpannen, alsook bescherming en of versteviging valt volledig onder de verantwoordelijkheid van de klant of aanvrager.
  2. Rijdende liften worden niet geplaatst op grasperken, uitgezonderd bij schriftelijke toelating.
  3. De klant huurt een lift met operator. De operator installeert de ladder en is enkel verantwoordelijk voor schade die rechtstreeks wordt veroorzaakt door machinebreuk.
  4. De klant is verantwoordelijk voor de materialen die op de plateau/lift worden gelegd. Elke schade aan materiaal van de klant of derden zal nooit kunnen verhaald worden op Liftbooking.be.
  5. Liftbooking.be is niet verantwoordelijk voor eender welke oorzaak van wachttijd.
  6. Voorzie voldoende plaats of reservatie parking voor de lift. Alsook rekening houden met obstakels in nabijheid van het venster/balkon, zoals bomen, kabels of andere hindernissen, wat vertraging of hinderen van werk kan oplopen, of het niet mogelijk maakt van plaatsen van een lift.
  7. Als een ander model van lift opgeroepen moet worden, wordt de extra kost van verplaatsing van betrokken personeel aangerekend. Alsook aanpassing van forfaitprijs van geschikte lift.
  8. Indien een gereserveerde lift ter plaatse komt, maar het is niet mogelijk deze te gebruiken of te installeren, of er is niemand ter plaatse, dan kan dit geen reden zijn voor een terugbetaling.
  9. Door eerder vernoemde voorvallen is eventuele achterstand van tijd/afspraak bij volgende klant geen discussie mogelijk tegenover Liftbooking.be.
  10. Indien er ter plaatse extra diensten of tijd gevraagd wordt, dan dient dit cash of per Bancontact betaald worden na afloop van werken, uitgezonderd andere afspraken.